сряда, 6 февруари 2013 г.

Креативност и творческо мислене


Казус: 
          Участвате в проект на правителството с цел - „Повишаване на безопасността по пътищата“. Как бихте подходили и каква би била Вашата рекламна стратегия.

Отговор:
                 Като част от един силен и сериозен екип, бих взел предвид първо идеите и предложенията на другите и след като ги обсъдим заедно – да се заема с моята част от проекта. Тъй като не са дефнирани ясно отделни под-теми от „Повишаване на безопасността по пътищата“, аз ще разгледам проекта в неговата широчина и дълбочина без да навлизам в отделните детайли с цел спазване условието за дължина на темата.
                За моята кампания бих избрал следното мото: „Карайте Разумно - Спасете живот!“. И тъй като вниманието на хората най-лесно се привлича от цветните изображения, бих се спрял на подходящ колаж, съдържащ следните изображения:







Напоследък особено актуални са така наречените „седмица на ....“ и затова бих добавил в своята кампания:



Като същата бих покрепил с множество телевизионни и радио излъчвания, редица билбордове и реклами във ежедневната преса. И тъй като проекта е тясно свързан с правителството – бих включил интервю със служители от КАТ и Агенция пътна инфраструктура, които да разяснят на достъпен език рисковете и особеностите на пътната обстановка. Сухата статистика която бих намерил по въпроса, ще я представя стегнато и лесна за разбиране – благодарение на силен анализ.  Като особено внимание ще обърна на два аспекта - злоупотребата с алкохола и децата жертви на пътни инциденти. За първият аспект бих използвал различни технологични иновации като „алкохолни очила“ и симулатор-автомобил на „предизвикана загуба на управлението“. Така ще заинтригувам и по-младите, а дори и бъдещите водачи на МПС. Тази част от кампанията ще бъде в седмицата за безопаност и на различни оживени места. За децата-жертви на катастрофи бих използвал засилено  радио-излъчване на кампанията в часовете когато децата тръгват или се връщат от училище.
       За да бъде максимално ефективна тази кампания за  „Повишаване на безопасността по пътищата“ - тя няма да бъде краткотрайна, а ще се развива във времето с други допълнителни активности. И ангажирането не само на правилтелството, но на обществото ни като цяло би я направило успешна и продуктивна.


Няма коментари:

Публикуване на коментар